Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2014 15:00 - Бикини на полилея
Автор: club50plus Категория: Изкуство   
Прочетен: 646 Коментари: 0 Гласове:
1



 Ива влетя като вихрушка и докато успея да реагирам вече беше без дрехи. Свършвахме си работата за трети път, когато телефонът иззвъня.

 

  • Не го вдигай! – посъветва ме Ива и хищно ме захапа.

Успях да се откъсна от сладките й клещи, защото знаех, че се обажда жена ми – желаеше отчет за степента на готовност за гостите. Докато й обяснявах, че всичко е окей, Ива напук правеше с мен каквото си пожелае. След разговора по телефона отказах да продължим и тя се разфуча, след минута тресна вратата, а аз се правех на сърдит, но всъщност си бях просто омаломощен.

Помотах се насам-натам из апартамента и ето че на външната врата се звънна. Мария и Евгени бяха минали през болницата и взели жена ми, Женя.

  • Спал ли си, мили? – попита  Женя и ме плесна по бузата.
  • Заповядайте! Чувствайте се като в ада, парсон, в дома си! И ти! – казвам на Женя и правя опит да я шляпна по задника, но тя ловко се отмества и ръката ми с непремерена сила се стоварва върху меките, задни части на Евгени.
  • Странен начин за поздрав на приятелите си имаш, Серго! – избъбри смутено Евгени.
  • Шляпни и мен! – предлага ми Мария, съпругата на Евгени и го врътва закачливо задничето си…

Продължава
тук.

Разказ на Стоян Вълев за конкурс "Обич многолика".




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: club50plus
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 562510
Постинги: 512
Коментари: 270
Гласове: 1290
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930