Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2014 12:00 - Богиня
Автор: club50plus Категория: Поезия   
Прочетен: 305 Коментари: 0 Гласове:
1



 Ний двама

без драма

боляна - 

той поживя,

тя не успя.

Аз и само ти - 

няма самоти.

Съкровище си ти - 

не може се брои.

В твои очи

няма лъжи.

Не обвързана,

но привързана.

Не безразсъдна,

нито безпътна,

но безоскъдна.

Не безогледна,

но ненагледна.

Не подчинение,

но уважение.

Всяко е решение

заедно радение.

В твое общение

няма съмнение.

На деца княгиня - 

не слугиня.

На Дома царкиня - 

не врагиня.

Не рабиня,

но богиня.

Неоценима - 

незаменима.

Не е светотатство,

че си ми богатство.

Обайна,

омайна

и знайна.

И дори да е вселената конечна,

обичта ми е към тебе безконечна.

Плаках да се сраснеш о мене

и нивга да не се отстраня.

Жаждах да съм целият в тебе

и никога да не се родя.

На прелома в есента ми

повелила пролетта си,

вместо зимата да зърна

в лято ще я преобърна - 

вечностно да те прегърна.

Копняна мечта - 

набожна жена.

Духовна сестра,

звездиш светлина.

Искам не друга

да имам в света.

Мила съпруга,

лъчиш топлота.

Не принуда,

не заблуда,

но почуда.

Не се скъпя

и двоумя,

и суетя - 

от все душа

и без слова

благодаря!

Стихотворение на Стефан Георгиев за конкурс "Обич многолика"
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: club50plus
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 559989
Постинги: 512
Коментари: 270
Гласове: 1290
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031