Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2014 10:00 - В образите на любовта
Автор: club50plus Категория: Поезия   
Прочетен: 398 Коментари: 0 Гласове:
2



 Множество лица тя има,

умее често да се превъплъщава-

веднъж е сестра, друг път любима,

но винаги с най-ценното ни дарява.

 

В очите на детето ми всеки ден изгрява

и пак там се промъква, щом вечер ги затвори

и сърцето ми всеки път песен запява,

когато думичката мамо „заговори”.

 

Блясъкът в очите му- така ясно се четеше...

Отново в прегръдките си ме беше сграбил,

а сърцето му по-силно от всякога туптеше-

всичко бе ми дал и цялата ме бе ограбил...

 

Пак тя на помощ ще се притича

и никога не ще те предаде,

защото сестрата винаги обича

и живота си за твоя ще даде!

 

Ако ли пък приятелите ни ги няма-

в дните мрачни и в дните осветени,

мъката ни ще е двойно по-голяма,

а радостите така малки, когато са несподелени.

 

Понякога от всичко човешко искаш да се скриеш

и да си обичан от едно същество различно,

с което мъката си малко да убиеш-

без преструвки- съвсем първично.

 

Дали си майка или любима,

сестра или добър приятел,

знай едно- че и пролет, и лято, и есен, и зима-

винаги на любовта си ти подател!

Стихотворение на Мая Долапчиева за конкурс "Обич многолика"




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: club50plus
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 562094
Постинги: 512
Коментари: 270
Гласове: 1290
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930