Ето кои са те:
- Мениджър социални медии
Какво прави той? Той поддържа фирмени профили във социалните мрежи. В България това са главно хората, които поддържат Facebook страниците на компаниите. Те подбират интересно съдържание за феновете на марката, грижат се тя да има положителна репутация. В Щатите тези хора получават между 23 и 86 хил. долара годишно.
- Уеб разработчик
С други думи – програмист. Той създава и поддържа съвременните интернет страници, пише приложения, грижи се сайтът да става все по-интересен за посетители. В България това едни от най-добре платените специалисти и все още има недостиг на професионалисти в тази област. Това се дължи на примамливите оферти от компании в чужбина, които често най-добрите специалисти получават и приемат.
- Посредник при решаването на конфликти
Това не е професия много застъпена в България за сега. Това е човек, който спомага решаване на спорове най-често между частни лица и фирми или между самите организации. Неговите услуги са подходящи, когато и двете страни на пора нямат изгода до стигане на ниво съд, но сами не могат да решат проблема.
- PR експерт
Един от начините да се запознаеш с влиятелни хора и да натупаш списък с полезни контакти, е като навлезеш в PR сферата. Задълженията на един PR специалист са да изгради стратегия и да поддържа добрия имидж на марка, продукт или обществена личност.
- Специалист планиране и организиране на събрания, конференции, срещи
Склонни сме да се съгласим, че и у нас тази професия набира скорост. все по-често българите оставят на агенции да организират фирмени или лични събития – от детски рожден ден, който да включва украса, аниматори и кетъринг, през цялостна организация на сватбено тържество до конференции и семинари с лектори от страната и чужбина и бизнес коктейли.
Продължава тук.
Матеаиал на Александрина Стойчева за Клуб 50+
ДОКУМЕНТАЛНО ДОКАЗАТЕЛСТВО ЧЕ РФ Е КОЛОН...
ОТНОСНО ГЛАГОЛИЦАТА И КИРИЛИЦАТА