Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2014 10:00 - Приказка една , за една изгубена душа...Аз самата
Автор: club50plus Категория: Изкуство   
Прочетен: 334 Коментари: 0 Гласове:
0



 Приказка  една  ,за  една  изгубена  Душа.......
            Мъгла , загадъчност , мистерия , един  непристъпен  връх , замък  с  високи  кули , а  на   най-високата  кула...малко  прозорче  с  решетки  и  през  него  и  мъглата ,която  се  стелеше    наоколо  аз  гледах  Света , който  беше  тъй  далечен , недосегаем  и  забранен  за  мен  от самата  мен... Бях  забравила  мириса  на  цветята , песента  на   птиците , не  поглеждах  облаците  в  небето , слънцето  не  посрещах  и  луната  и   звездите , бях  си  забравила  някъде  и  мечтите... с  една  дума , аз самата  себе  си  бях  забравила... И  както  си  гледах  аз  от  прозорчето  на  кулата  апатично , тъжно  и  безразлично , едно  перце  от  чудна  птица  в  моите  ръце  долитна... Аз  го  хванах  с  треперещи  ръце  и  затуптя  по - бързо  и  радостно  моето  сърце... Вдигна  се  мъглата  завчас  и  видях  аз  как  ромоли  водичка  в  рекичка , как  красиви  пеперуди  летят  сред  цветята , а  пчеличките  кацат  и  събират  цветния  прашец , едно  малко  жабче  подскочи , а  гущерчето  уплашено , вратле  проточи , озърна  се  и  бързо  под  камъче  се  скри...

Продължава тук.

Разказ на Емилия Петрова за конкурс "Обич многолика".



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: club50plus
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 562371
Постинги: 512
Коментари: 270
Гласове: 1290
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930