Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2014 16:00 - Обичам да обичам
Автор: club50plus Категория: Изкуство   
Прочетен: 364 Коментари: 0 Гласове:
0



 Аз съм дете на  любовта !!! С много  обич  съм  аз  сътворена  от  моите  татко  и  мама  и  може  би  затова  ,аз  обичам  да  обичам  и  усмивки  да  раздавам...

Обичам  аз  Слънцето  и  Луната , Небето , Облаците  и  Звездите , Млечният  път  и  Дъгата , Дъждът  и  Водата  и  Реката  и  малкото  поточе , което  ромоли  и  тъжни  или  весели  песни  реди... Обичам  да  усещам  мириса  на  водата  и  хладно - галещото  усещане  щом  се  потопя  в  нея... Обичам  много  водопадите  красиви  и  величествени , обичам  планините  и  моретата  и  океаните  безбрежни  и  ледниците  снежни  и  пустините  с  екзотичните  цветя  и  оазиси  живителни  и  зелените  гори  и  цветята  омайни  и  билките  безкрайни , птиците  сладкогласни , морските  обитатели , всичките  животни  и  Земята... Огънят  полезен  от  Прометей  донесен , от  боговете взет  и  сгряващ  хората  в  смразяващ  студ , дарявайки  им  топлина  и  домашен  уют... Вятърът , развяващ  моите  дълги коси  и  разнасящ  навред  семенца  от  красиви  цветя , билки  незнайни  или  плодове  вкусни  от  другия  край  на   Земята... Обичам  и  снега  през  зимата  навалял  едър  и  пухкав , а  аз  вървя  ли , вървя  и  съм  като  Снежанка  цяла  побеляла , с  бузките  червени  и  с  очи  засмени... Обичам  Ви  и  Вас  всички  хора  и  лоши  и  добрички , обичам  Ви  всички!!!... Обичайте се  и  лошо  на  никой  не  правете , даже  не  си  го  и  мислете , защото  каквото  пожелаеш , на теб  се  връща!!!... 

Продължава
тук.

Разказ на Емйилия Петрова за конкурс "Обич многолика".




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: club50plus
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 562308
Постинги: 512
Коментари: 270
Гласове: 1290
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930