Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2014 11:39 - Моят подарък е днешният ден...
Автор: club50plus Категория: Изкуство   
Прочетен: 471 Коментари: 0 Гласове:
0



   Ето  в  днешния  ден  от  Исус  Христос  благословен , аз  посрещнах  изгрева  на  Слънцето  с  взор  вдъхновен  от  Вяра , Надежда  и  Любов  безмерна  от  Вселената  окрилен!!!
           Идва  днешният  ден  като  подарък  мечтан  от  мен!!!  И  ето , аз  с  трепетни  ръце  разопаковам  първият  лист...а  там  ме  очаква  радост  голяма  от  децата  и  внуците ми - бабината  отмяна...А  вторият  лист  ми  открива  думи  сърдечни  от  сестра  ми  и  близките  ми  и  от  моите  скъпи  приятелки , които  радват  моето  сърце!!!...А  третият  лист  ми  донася...много  пари: от земята , от  къщата  и  от  печалба  дори... и  прави  много  радостни  и  щастливи  моите  дни...Четвъртият  лист  опаковка  ми  открива  новини  добри , неочаквани , вълшебни  и  омайни... Отварям  петата  опаковка , а  там  ме  плетка  нова  очарова  и  ръцете  ми  с  радост  я  заплитат  и  редят  се  ред  подир  ред  и  оформя  се  цвете , роза , лебед   или  сърце - пълно  с  цветя...или   дете  гонещо  пеперуди  сред  цветята... 

Продължава
тук.

Разказ на Емилия Петрова за конкурс "Обич многолика".



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: club50plus
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 562310
Постинги: 512
Коментари: 270
Гласове: 1290
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930