Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2014 16:00 - Бавно и неусетно
Автор: club50plus Категория: Изкуство   
Прочетен: 418 Коментари: 0 Гласове:
0



 Гадно нещо е животът. В смисъл – минава, мой човек. Млада, готина, синеока, дългокрака – това не е за цял живот, да знаеш. Бръчки, бели коси, артрит, косми над горната устна... Мъка! Ама трябва да стане нещо, че да го забележиш. Щото човек вижда тия работи в околните, но по себе си...

    Бях съкратена от почти четири месеца и се явявах на седмото интервю за работа. Баровска фирма, тежка фирма. Чак бодигардът е с вратовръзка. Секретарката – жълто глава глупачка с едни криви крака и големи силиконови цици – ме гледа някак си... Абе, сякаш ме няма. И в същото време нащрек – като край зло куче.  И телефона вдига с едни жестове...

  • Альо? – лигави се в слушалката. – Шефът ви чака.

   Той се навел над някакви листи и си играе роличката на много зает. Ами да – фирмата на него чака, никой не може да го замести!... Честно казано, страхувах се да не е някой младок. Тия, с жълтото покрай устата, най мразят, когато нещо на годинките на майка им затърси работа. Старичък... Предната половина на главата му е гола. Вратът – набръчкан. Косата, колкото я има край ушите, е рядка и сива... Абе, не че тоя тип началници са стока – те пък все гледат да се обкръжат с такива като изрусеното в преддверието. Педофили гадни.

   Надигна лице. Нещо ми светна – тия очи!... Зеленикави с кафяви точици. Правият римски нос. Имах един съученик – Радослав. Отличникът. Знаменосецът на гимназията. Трошачът на момински сърца. Първият мъж в живота ми.

Продължава
тук.

Разказ на Андрея Илиев за конкурс "Обич многолика".




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: club50plus
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 562370
Постинги: 512
Коментари: 270
Гласове: 1290
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930