Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2014 16:00 - Чинарите зашумяха!
Автор: club50plus Категория: Изкуство   
Прочетен: 380 Коментари: 0 Гласове:
0



 Есен! Красива и топла. Седя, на сухия дънер – обичам хашлашки постъпки – нали на челото ми не пише, че съм професор! Седя. С часове! Сама! Замечтана! И отнесена в далечината. Погледът ми се рее – запленен от есенната пастелна палитра на дърветата, на растенията, на живота в .... парка. Свечерява се. Посетители в парка – малко!

     Тишина и спокойствие! Красота и кротост! Още малко и ще си тръгвам, към почивната станция. А, не можех да се реша. Нещо, невидимо и силно ме задържаше още!

     Предвечерна тишина! Ще започне и вечерния концерт на птичия свят – чуват се късите и резки „писвания” на косове, гълъби гукат....!Светът сияе, а .... сърцето ми е свито...., нещо много тревожно тупти .... Какво му става? Защо ...? Въздъхнах! Зареях отново поглед в далечината. А, сърцето ми усеща близостта на Човек, когото не съм виждала години наред!

     Любувам се! На красивата есенна премяна на високото дърво. Погледът  ми се спусна от върха на голямия, вековен чинар – дървото със сиво-бели петна по кората (като болестта  „витилиго”). Не може да се обърка с други дървесни видове. Листата бяха вече златисто-жълто-кафяви и трудно се задържаха на клонките му!. Чувствителни са. Залюляват се от най-тихия ветрец, въртят се на слабите си, дълги дръжчици и откъснали се, правят чудесни пируети, преди да легнат тихичко на вече пожълтялата трева, под чинара. Животът им е само пролетно-летен – есента окапват, за да дадат път на следващото поколение, кожести, лакирани от горната страна, петделни, назъбени по периферията листа. От тези златисто-медено-шоколадени листа, прегънати на две по ширина и  обвити едно в друго, си правя чудесни розички и букети, които, колкото пъти погледна, галят Душата ми, с невидима, топла и нежна ръка!

Продължава тук.

Разказ на Слава за конкурс "Обич многолика".




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: club50plus
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 559967
Постинги: 512
Коментари: 270
Гласове: 1290
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031